Edellisen viestin runo romahdutti tilaajamäärän Blogilistalla heti alle sadan... Täytyy ottaa kritiikki nöyränä vain vastaan. Ja uhmaan heti taas lukijoitteni odotuksia imelällä ruusukuvalla. Otin yöpakkasilta haltuun pihalta ruusunleikon, lajike on muistaakseni Swanee. Sen valkoiset terälehdet punertuvat nätisti syksyn myötä.
Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...
Älähän sie välitä tilaajien määrästä, niitä menee ja tulee.
VastaaPoistaTää blogi on täysin omaa laatuaan, tarjoilee ihanaa nostalgiahuttua, johon joskus voi kovastikin samastua.
Lukija nauttii;))