Poika sai 8-vuotispäiväksi Ferrari-Legon (8671) ja sitä koottiinkin sitten koko päivä. Osia oli varmaankin yli kaksisataa. Vaan lopussa kiitos seisoo...
Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...
Olen vakituinen sivujesi "kyttääjä" ja sain loisto idean poikasi lahjasta. Ostan tuollainen miehelleni joululahjaksi :)
VastaaPoistaSopii myös aikuiseen makuun. Luin jostakin, että Legon on suosituin "aikuisten lelu".
VastaaPoistaHienolta näyttää ja varmasti hetki vierähtää. Suosittelen myös Meccanon leluja. Niissä vierähtää myös _erittäin_ pitkä tovi, mutta hauskaa on!
VastaaPoista