![]() |
| Vuoden 1935 Joulutonttu-lehden takakansi |
Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...

Nyyh... :(
VastaaPoistaEduskuntatalon ympäristö on kyllä liiankin tyhjä! Sehän tönöttää ihan yksikseen...
VastaaPoistaTämä on kai sitten taas koulutauluistaan tunnetun Akseli Einolan työtä. Sitä nimmariahan sinä joskus aikoinaan selvittelit.
VastaaPoistaAkseli Einolasta on tosiaan jo aikaisempi viesti PopuLAARIssa. Kas, en itse tuota nimmaria edes huomannut!
VastaaPoista