Talvijalkineita tarvitaan kohta! Nyt jalkaan nuorekkaat ja reilut Jengit...
1980-luvun määritteli värinä oranssi.
Tarinatalous, kärsimysbonukset
-
*Taide*-lehden uusimmassa numerossa (3/2025) kirjoittaa *Lauri Eriksson*
otsikolla *TARINATALOUS SAAPUI KUVATAITEESEEN - kun elämästä ja
identiteetis...
Retromainokset tuntuvat selkeimmiltä kuin esimerkiksi nykyiset kimurantit tv-mainokset. Esimerkiksi Canonin "värimainos", missä maalia tursuaa taloista ulos kohti taivasta. Onhan se hieno ja oikeasti toteutettu, eikä koneharha, mutta silti, pieni kaipaus on selkeyteen.
VastaaPoistaTähän on totta kai vaikuttanut myös tekninen kehitys, kuvaa ja videota pystytään muokkaamaan nykyään niin tehokkaasti. Mainostoimistot eivät pysty pidättelemään (heh) itseään...
VastaaPoistaHieno sana muuten tuo "koneharha".