Talvijalkineita tarvitaan kohta! Nyt jalkaan nuorekkaat ja reilut Jengit...
1980-luvun määritteli värinä oranssi.
Kuka me?
-
Kuka me?
Näin kysyy 1.8.2025 *Suomen kuvalehden* numerossa 31 *Hanna Weselius*,
kirjailija, taiteen tohtori ja valokuvataiteen yliopistonlehtori.
Weseli...
Retromainokset tuntuvat selkeimmiltä kuin esimerkiksi nykyiset kimurantit tv-mainokset. Esimerkiksi Canonin "värimainos", missä maalia tursuaa taloista ulos kohti taivasta. Onhan se hieno ja oikeasti toteutettu, eikä koneharha, mutta silti, pieni kaipaus on selkeyteen.
VastaaPoistaTähän on totta kai vaikuttanut myös tekninen kehitys, kuvaa ja videota pystytään muokkaamaan nykyään niin tehokkaasti. Mainostoimistot eivät pysty pidättelemään (heh) itseään...
VastaaPoistaHieno sana muuten tuo "koneharha".