Joskus vähemmän on enemmän... Alkon vanhat etiketit ovat todella hienoja ja konstailemattomia: kerrotaan vain sisältö, ei sen enempää.
Brandyn brändi saatiin aikaiseksi vain parilla värillä ja tekstityypillä. Eikä se hienostelu myisikään sen enempää, jossei jopa vähemmän...
Ks. myös Karhu-viina.
Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti