Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Jäi sitten Pink Floydin näkeminen ikuiseksi haaveeksi. Toivottavasti Rickillä on kuitenkin iso keikka siellä taivaassa.
VastaaPoistaNo, ehkä bändi keikkailee vielä - vailla poislähteneitä jäseniään...
VastaaPoista