Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Niinpä. No, olihan Bergmanilla jo ikääkin. Jää onneksi miehen filmit meille jäljellä oleville. Bergman on aina ollut suosikkiohjaajiani. Levätköön rauhassa.
VastaaPoista