Futista - ja oheispöhinää
-
Sattuneesta syystä on luovempi työskentely ollut muutaman viikon ajan
lepotilassa. Kun tämä kaikki on ohi, ne viikot jäävät kuihtumaan hämäriksi
muistoik...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Historialliseksi fiktioksi tuon kyllä laskisin, varsinaiset fantasiaelementit kun ainakin tuosta otteesta puuttuvat
VastaaPoista