Talvijalkineita tarvitaan kohta! Nyt jalkaan nuorekkaat ja reilut Jengit...
1980-luvun määritteli värinä oranssi.
Hei, täällä on hyvä kuvauspaikka!
-
Haitin maanjäristyksestä 2010 otettu kuva, joka palkittiin vuoden kuvana,
ja julkaistiin maailman lehdissä. Nuori tyttö on kuollut, pää murskana.
Jou...

Retromainokset tuntuvat selkeimmiltä kuin esimerkiksi nykyiset kimurantit tv-mainokset. Esimerkiksi Canonin "värimainos", missä maalia tursuaa taloista ulos kohti taivasta. Onhan se hieno ja oikeasti toteutettu, eikä koneharha, mutta silti, pieni kaipaus on selkeyteen.
VastaaPoistaTähän on totta kai vaikuttanut myös tekninen kehitys, kuvaa ja videota pystytään muokkaamaan nykyään niin tehokkaasti. Mainostoimistot eivät pysty pidättelemään (heh) itseään...
VastaaPoistaHieno sana muuten tuo "koneharha".